• Wpisów: 57
  • Średnio co: 24 dni
  • Ostatni wpis: 202 dni temu, 20:30
  • Licznik odwiedzin: 7 974 / 1443 dni
 
wnormie
 
No hej. Nareszcie w domu ! Jestem zaraz po ćwiczeniach. I powiem wam szczerze ,że nigdy więcej takich przerw. Było ciężko jak na początku mojego treningu.

Na pewno przytyłam dam za to głowę. I to jest ten minus wyjazdów itp. Ale plusem jest to że na moim wypisie jest "dieta bogatoresztkowa " (Ale nie googlujcie tego bo to na dość wstydliwą przypadłość). Rodzice już nie będą narzekać że coś sobie wymyślam ! :D

Muszę jeść prawie wszystko co do tej pory oprócz jajek i kiślu . Nie będzie też chwili słabości bo czekolady ,cukierki i tym podobne są mi zabronione.

*BILANS*
Śniadanie: Płatki błonnik + mleko 1,5 % + banan i suszona żurawina.
IIŚniadanie: Brak ,wstałam za późno.
Obiad: Makaron razowy + Zsiadłe mleko ,zobaczymy może jeszcze coś wymyślę.
Podwieczorek : Serek wiejski z miodem.
Kolacja: Zupa mleczna z kluskami.lub/ mandarynki z chrupkim chlebem i serkiem topionym gouda.

Mam zamiar zrobić dziś również ciasteczka owsiane.

*ĆWICZENIA*
Mel B wyzwanie poniedziałek :
-Rozgrzewka
-Cardio
-ABS
-Trening brzucha
-Pośladki

Postanowiłam  że zacznę wyzwanie od nowa. Moim zdaniem w tydzień odzyskam dawne efekty.

MAŁA MOTYWACJA:

18.jpg


A WIĘC ZABIERAMY SIĘ DO ROBOTY !!

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego