• Wpisów: 57
  • Średnio co: 26 dni
  • Ostatni wpis: 270 dni temu, 20:30
  • Licznik odwiedzin: 8 149 / 1511 dni
 
wnormie
 
Witam ,witam :3 Jest wieczór a ja dopiero teraz znalazłam czas na notkę. Musicie mi wybaczyć.

Dzisiaj tradycyjnie ćwiczyłam z Mel. Było świetnie ale jedno nie jest dobre. Zakwasy.

Pytanie do was: Ma ktoś może sprawdzony sposób na zakwasy ?


*BILANS*
-Jajecznica na mleku z jednego jajka (tylko tyle mi zostało) + surówka z kapusty kiszonej + bułka grahamka.
- Kanapka z waflami ryżowymi ,twarogiem półtłustym i miodem x 2
-Serek wiejski.
-Kapuśniak
-Budyń toffi.+ Wafel ryżowy.  Budyń ten z proszku więc było to nie zdrowe ale dużo kalorii nie miało.

*ĆWICZENIA*
Mel B wyzwanie środa:
-Rozgrzewka
-Trening Cardio
-Trening brzucha
-Trening nóg
-Trening pośladków

Dziś bez Tiffany ;)

Jestem coraz bardziej umięśniona na brzuchu. Mam nadzieję że chudnę bo jak dla mnie to widzę poprawę. Ważenie w poniedziałek. Jak na razie wróciłam do tego co było przed moją chwilą słabości czyli 46,6 kg.

MAŁA MOTYWACJA:

12.jpeg


Powieki już mi się przymykają ze zmęczenia ,tak więc dobranoc ! ;*

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego