• Wpisów: 57
  • Średnio co: 26 dni
  • Ostatni wpis: 324 dni temu, 20:30
  • Licznik odwiedzin: 8 273 / 1565 dni
 
wnormie
 
Witam was o poranku ! Zastanawiam się jak urozmaicić bloga i wpadło mi do głowy kilka pomysłów. Oto najlepsze z nich:
1.KONKURS (Na najlepszy blog o odchudzaniu)
2.CO SĄDZĘ O POSZCZEGÓLNYCH DIETACH (kategorie i ocenianie w skali od 1 do 10)
3.OPINIE NA TEMAT WSZYSTKIEGO CO ZWIĄZANE Z DIETĄ (co trzeba stosować żeby dobrze schudnąć itp.)
4.RECENZJE ĆWICZEŃ (Jakie mam odczucia z nimi związane ,czy pomagają ,czy są trudne itp.)
5.OPOWIADANIE O ANOREKTYCZCE LUB BULIMICZCE.

Mam nadzieję ,że pomożecie mi wybrać i dlatego zrobimy głosowanie. Z góry dzięki ;*

Zmieniając temat. Wczoraj zrobiłam sobie plan na ćwiczenia ,który pokażę wam potem (plan wchodzi w obieg już  dzisiaj).

*BILANS*
Śniadanie: Owsianka z borówkami i bananem. (MIX BŁONNIKOWO - BIAŁKOWY.
II Śniadanie: Grejpfrut
Obiad: Dwie kanapki z serkiem śmietankowym ,filetem z indyka i papryką.
Podwieczorek: Jogurt naturalny z borówkami.
Kolacja : ?

Kalorie pojawią się pod koniec dnia. :)

*ĆWICZENIA*
Mer rozgrzewka, brzuch ,nogi i Tiffany boczki.

Tak to mniej więcej będzie wyglądać.Chociaż znając mnie to na 99.9% się coś zmieni. :D

MAŁA MOTYWACJA:

1.jpg


BĄDŹMY SZCZUPŁE WYSPORTOWANE I SZCZĘŚLIWE ! ;)

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego